In Sfarsit: Vesti Bune Pentru Toti Cei Care Vor Sa Renunte Usor La Fumat…

CEA MAI BUNA PARTE: Chiar daca ai mai incercat sa renunti si nu ai reusit, programul personalizat „Renunta La Fumat ACUM” ITI Ofera Tot Ce Ai Nevoie Pentru A-ti Schimba Viata… GARANTAT!

  • Fara plasturi sau guma de mestecat cu nicotina
  • Fara medicamente care iti pot pune viata in pericol
  • Fara tigari electronice!

Draga prietene viitor nefumator: FELICITARI!

Ai facut primul pas pentru renuntarea la acest obicei daunator si scump din viata TA!

Cei mai multi fumatori cred ca este greu sa te lasi de fumat si de aceea nici nu incearca.

Adevarul este ca e mult mai usor sa renunti la fumat decat ti se spune.

Sunt sigur ca stii cat de daunator e fumatul pentru tine. La urma urmelor, de aceea citesti aceasta pagina acum, corect?

Nu-i niciodata prea tarziu sa renunti la fumat. Esti fara indoiala aici datorita esecurilor continue dupa folosirea inutilelor produse care nu fac decat sa-ti ia banii.

Daca doresti sa primesti toate informatiile cu ajutorul carora altii au reusit sa renunte la fumat (si cum poti si TU sa renunti fara nici un efort),click pe poza din dreapta, introdu numele si adresa de e-mail in casutele care vor aparea si … succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la In Sfarsit: Vesti Bune Pentru Toti Cei Care Vor Sa Renunte Usor La Fumat…

  1. Istra zice:

    Ajutor serios-cartea lui Allen Carr. Poate fi citita aici, de exemplu(am cautat repede loc de download sau de lecturare):
    http://www.scribd.com/doc/49762/Allen-Carr-carte-antifumat

    Eu sunt un om care a lasat fumatul acum 3 luni. Sunt un om norocos, caci Dumnezeu mi-a trimis o problema de sanatate nu foarte grea, dar nici foarte usoara (am facut o operatie la plaman, dupa un pneumotorax recidivat) si nu am trecut prin chiar sevraj de nicotina. A fost (si mai e, uneori) problema legata de obicei(am fumat timp de 20 de ani, cate 2 pachete pe zi, in ultima perioada), dar ma gandesc ca am sa merg pana la capat. Hehe, cu tot cu cele 80 kg pe care le-am „implinit”, dar pe care le voi imputina, cu ajutorul exercitiilor fizice pe care le fac in chiar casa mea. Doamne ajuta sa fie cat mai multi cei care refuza sa se mai supuna acestui pervers drog!

Lasă un răspuns

