Antrenarea mentala pentru a renunta la fumat!

Asa cum iti antrenezi corpul in vederea acumularii de forta si rezistenta, antrenarea mintii este un exercitiu pentru construirea de asociatii noi care te vor ajuta sa te pui permanent in lupta cu nevoia de a fuma.

Lucreaza cu gandurile care nu servesc intereselor tale cele mai bune si fa-o de îndata ce acestea se vor ivi.

Schimba-ti limbajul.

Restructureaza-ti gândurile în termeni care te ajuta. De exemplu, daca iti spui: „Nu ma pot bucura de petrecere pentru ca eu nu pot fuma. Voi fi nefericit si voi uri fiecare minut .. De fapt, ma simt deja oribil doar gandindu-ma la petrecere.” Care va fi rezultatul? La un nivel minim, te vei simti deprimat si nefericit la petrecere. Momentul este unul potrivit pentru o recidiva a fumatului deoarece, la nivel de subconstient, iti oferi mesajul ca renuntarea la fumat este un sacrificiu. Concentreaza-te si corecteaza-ti gandurile, contraatacand cu ceva de genul: „Mergând la petrecere fara sa fumez va fi o provocare. Poate nu ma voi simti foarte confortabil, dar imi voi oferi o lectie de care am nevoie pentru a învata cum sa-mi traiesc viata fara sa ma sprijin pe tigarete. In definitiv, exersarea face practica perfecta. Stiu ca acest disconfort reprezinta o etapa temporara in procesul de vindecare a dependentei de nicotina. ” Gandirea pozitiva este un pas înainte catre o actiune pozitiva.

…mai mult

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s